Subject: RE: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 42,77 ristmiku ümberehituse projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: Andre Säre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:51:07 +0200

Tere

Saadame vastuskirja projekteerimistingimuste menetlusse kaasamise osas.

Andre Säre

Infrastructure and Site Works Lead Engineer

__________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55674833

 <http://www.energiasalv.ee/> www.energiasalv.ee
Telliskivi 60/5, K-hoone, 10412, Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 19. märts 2025 14:15
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; Andre Säre 
<[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 42,77 ristmiku ümberehituse 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 42,77 ristmiku ümberehituse 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.03.2025

Registreerimise number: 8-1/24-090/4368-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.